Sunday, September 11, 2011

Леди Гaгa тайчих урлаг үзүүлэв

Леди Гaгa тайчих урлаг үзүүлэв
Этгээд дүр төрхөөрөө зартай дуучин бүсгүй Леди Гага "You And I" дууны шинэ клипээрээ алдар нэрээ улам мандуулж байна.

Тэрээр тус дууны клипэнд тоглохдоо тайчих урлагийн хэсгээс харуулаад амжжээ.

"Энэ видео биш, шинэ маягийн кино юм шүү" гэж Леди Гага клипээрээ бардамнасан юм.

"Үүгээр миний сэтгэсэн бүхэн дуусахгүй. Харин ч улам ундрах болно. Энэ бол миний чадах юмны тавны нэг нь л гэж бод. Миний бяцхан мангасууд /тэрээр шүтэн бишрэгчдээ ингэж нэрлэдэг/ миний дотоод сэтгэл, мэдрэмжийг шууд харж, мэдэрч болно. Би тэдэнд өөрийгөө мэдэртэл нь харуулж, дотор минь ороод гарсан шиг болтол ойлгуулна" гэж Леди Гага хэлсэн байна.

No comments:

Post a Comment

Сэтгэгдэл үлдээсэнд баярлалаа. Таны бичсэн сэтгэгдэлд удахгүй хариу үлдээх болно.
Хүндэтгэсэн: mc_nyam88@yahoo.com

СЭТГЭГДЭЛ ОРУУЛАХ ЗААВАР:

Сэтгэгдлээ бичээд Comment as: гэдгээс Name/URL гэдгийг сонгоно
Name дээр нэрээ бичээд URL дээр ямар нэгэн өөр веб хуудасны хаягыг оруулан Continue дарна
Ингээд Post Comment -ийг дарна...

jkhkhk

jnkhjk